Praktische afspraken
Om onze zorg soepel te laten verlopen, vragen wij u rekening te houden met enkele praktische afspraken:
- Voor het maken van een afspraak: graag bellen vóór 11.00 uur.
Afspraken maken kan uitsluitend telefonisch en niet aan de balie, tenzij u net op het spreekuur geweest bent.
- Tussen 11.00 en 12.00 uur en na 16.00 uur zijn wij telefonisch niet bereikbaar i.v.m. werkoverleg of afsluiting van de dag.
- Wij maken gebruik van een patiëntenportaal. Hier kunt u online herhaalrecepten aanvragen, berichten sturen en uw dossier inzien.
- Voor uitslagen van onderzoeken (zoals laboratoriumtests) vragen wij u altijd zelf contact met ons op te nemen.
- Als u een gemaakte afspraak niet nakomt of niet tijdig (minimaal 24 uur van te voren) afzegt ontvangt u van ons een factuur voor de No Show.
- Onze assistentes zijn goed opgeleid om medisch advies te geven. Zij bepalen, of en bij welke zorgverlener u wordt ingepland.
- Wij hebben voldoende parkeerplek. Komt u met uw scootmobiel wilt u die dan buiten laten staan. (bij twijfel overlegt u met de assistente)
- Pauze is van 12.45 – 13.30 uur; Voor spoed zijn we wel bereikbaar.